torstai 28. tammikuuta 2010

Mikä on hyvä palvelu - Mistä se muodostuu?

Olen ollut yläasteella asiakaspalvelu työssä, TET-jaksolla olin Aleksissa harjoittelussa. Kerran yksi asiakas ei löytänyt itselleen sopivia kenkiä, jolloin hän pyysi minut apuun. Siinä asiakkaan kanssa juteltiin mukavia ja etsittiin samalla sopivan mallisia kenkiä ja loppujen lopuksi ne löytyivät. Asiakas oli tyytyväinen ja iloinen löytäessään itselleen hyvät kengät. Hän kiitti kovasti avusta. Itselleni jäi hyvä mieli kun sain auttaa asiakasta ja että hän oli loppujen lopuksi tyytyväinen!

Hyvä palvelu= työntekijä toimii tilanteessa reippaalla, innokkaalla, hyvällä, ystävällisellä ja etenkin ammattitaitoisella asenteella, jotta asiakkaalla olisi mahdollisimman miellyttävä olo. Ja tottakai myös itse työntekijällä.

PS: Hei tyypit, alkakaa kirjottaan tänne blogiin, että saahaan keskustelua aikaseksi... !

-Mira Körkkö

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat