keskiviikko 6. tammikuuta 2010

asiakaspalvelua

viikolla 51 oli aiheena asiakspalvelun tärkeimmät asiat, ainakin omasta mielestä.

Omasta mielestäni asiakaspalvelussa tärkeintä on ystävällisyys ja kuunteleminen. Vaikka asiakas olisi kuinka hankala tahansa, pitää yrittää olla ystävällinen kuunnella mitä asiakkaalla on asiaa ja yrittää auttaa. Ja vaikka olisi kuinka hankala päivä tahansa itsellä, täytyisi yrittää unohtaa omat ongelmat ja keskittyä asiakkaiden palveluun ja yrittää samalla näyttää iloiselta ja ystävälliseltä ja käyttäytyä ystävällisesti. Vaikka asiakas tiuskisi itse yritän olla niin ystävällinen kuin mahdollista.

Omasta mielestäni nämä ovat tärkeimmät, koska tiedän itse pitäväni paljon jos palvelu on ystävällistä. Olen valmis joissakin tilanteissa valmis maksamaan hieman enemmän, jos tiedän että jossakin paikassa on hyvää palvelua. Haluaisin myös muiden asiakkaiden ilahtuvan hyvästä palvelusta.

--salla

1 kommentti:

  1. Hieno asenne asiakaspalveluun Salla!
    Tärkeää on erityisesti kuunneella ja pysyä tyynenä vaikka asiakas kuinka yrittäisi olla hankala, johonkihan se ihmisellä on tunteesa purattava jos jokin menee pieleen ja valitettavan usein se purkautuu asiakaspalveluun.

    Sofia

    VastaaPoista

Lukijat