torstai 21. tammikuuta 2010

Joulunaika

Mie tiedän, että olisi pitänyt kirjottaa tänne jo paljon paljon aiemmin, mutta mulla on ollut hieman ongelmia tämän blogin kanssa, kun se ei ole millään päästänyt minua sisälle.
No niin elikkä siis nuista ammatillisista taidoista joita olen syksyllä oppinut ei ole kyllä kauheasti kirjoitettavaa, kun suurimman osan syksystä olen ollut tuolla lukiolla, mutta olenhan minä jo hygipassin ja EA1 ehtinyt suorittaa. Lisäksi olen oppinut millaista on olla töissä erilaisissa tapahtumissa kuten Kino Ylläksessä ja World Cup Levissä.

Asiakaspalvelutilanteen tärkeimmät asiat on olla kohtelias asiakkaalle, vaikka hän kuinka kävisi hermoille, pitää olla joustavuutta ja ymmärtäväisyyttä. Positiivisella asenteella työtä kohtaan on myös hyvin suuri vaikutus asiakkaan viihtymiseen.

Mitä ulkomaalainen voi tehdä kun tulee joulun ja kaamoksen aikaan lähiseudulle lomalle?
Levi on tuossa ihan vieressä ja siellähän voi tehdä melkein mitä vain! Voi lasketella, uida, keilata, kelkkailla, käydä erilaisilla husky ja kelkka safareilla, poro ja hevos ajeluilla, Joulupukkia katsomassa, saunoa, avontouintia, lumikenkäillä, hiihtää... tekemistä riittää vaikka kuinka paljon! Varsinkin etelästä tuleville turisteille aikamoinen elämys voisi olla myös revontulien näkeminen.

No niin siinä olisi hiukan nuita rästiin jääneitä tekstejä.
Kirjoittelemisiin: Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat