torstai 28. tammikuuta 2010

Hyvä palvelu

Niinkuin moni on jo aiemmin sanonut, hyvä palvelu on sitä, että niin asiakkaalle kuin työntekijälle jää hyvä mieli ja molemmat ovat tyytyväisiä. Vaikea tähän on enää mitään uutta keksiä...

Viime kesänä olin töissä yrityksessä, joka kauppasi liittymiä puhelimen välityksellä. Siellä tärkeimmäksi asiaksi nousi ystävällisyys ja toisen kunnioittaminen. Itselleni jäi vahvasti mieleen tapaus, jossa asiakas ei aluksi ollut halukas vaihtamaan liittymäänsä. En kuitenkaan lyönyt hänelle äkäisenä luuria korvaan, niinkuin monet muut tekevät, vaan hoidin tilanteen loppuun asti. Asiakas jäi juttelemaan minulle mukavia, eikä minulla ollut mitään sitä vastaan. Päätin puhelun parin kymmenen minuutin jälkeen tyytyväisenä, vaikka kauppaa ei tullutkaan. Tunnin päästä työpuhelimeeni tuli viesti samaiselta asiakkaalta - hän pyysi ottamaan yhteyttä uudestaan, sillä hyvä asiakaspalvelu oli saanut hänet miettimään liittymänvaihtoa uudelleen. Kauppahan siitä tuli ja ennenkaikkea hyvä mieli kaikille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat